lauantai 1. joulukuuta 2018

Tästä se lähtee..

Vuosia olen lukenut blogeja monelta eri aihealueelta. Eniten minua ovat kiinnostaneet talousaiheiset blogit ja kiitettävästi niitä on lisää jatkuvasti blogimaailmaan syntynytkin. Kadehtien olen seurannut bloggaajien toistensa tsemppaamista.. ajatuksena, että jonakin päivänä minäkin liityn tähän joukkoon. No se aika koitti nyt 😊. Vihdoinkin rohkaistuin kokeilemaan voisiko minusta olla myös tähän touhuun.

Anonyymisti toki aion kirjoitella. Tässä nyt lyhykäisyydessän itsestäni: olen reilut nelikymppinen 3 lapsen äiti ja duunarin onnellinen vaimo. Olen palkkatöissä ja toimin lisäksi sivutoimisena yrittäjänä. Koulutukseni on alempi korkeakoulututkinto talouspuolelta.


Aihepiireinä tulevat olemaan lähinnä talouteen liittyvät asiat. Toki inhimillisesti varmasti myös muita elämään liittyviä asioita niin iloineen kuin suruineen.


Tervetuloa lukijaksi!



4 kommenttia:

  1. Tervetuloa mukaan talousbloggarien joukkoon! Jään mielenkiinnolla odottamaan minkälaisella kulmalla blogia alat kirjoittamaan.

    VastaaPoista
  2. Kiitos!

    Aika näyttää mitä tästä kehkeytyy.

    VastaaPoista
  3. Moi ja tervetuloa bloggaamaan taloudesta! Kiva löytää uusia blogeja.
    Itse olen vaihtelevan aktiivinen blogisti, mutta jospa ensivuonna aikaa liikenisi paremmin blogille.

    Jään seuraamaan!


    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Se julkaistaan hyväksymisen jälkeen.